Prospekty

Propagační materiály města Harrachov

Projekt „Rozvoj marketingu a P. R. cestovního ruchu města Harrachova“ rozvíjí a prohlubuje marketingové, propagační, reklamní a sebeprezentační aktivity města Harrachova.

Níže jsou k nahlédnutí a stažení propagační materiály.

view
pdf
Harrachovské toulky 2015
Harrachov – Perla Krkonoš
Harrachovské turistické noviny
Harrachov – Krakonošův ráj
Harrachov – Zajímavá místa
Harrachov – Tipy na výlety, letní aktivity
Harrachov – Aktivně v zimě
Harrachov – mapa, zajímavá místa

Popis propagačních materiálů

Harrachovské toulky 2015
Bližší informace a přehled turistických tras v harrachově včetně dětských hřišť najdete níže v našem interaktivním průvodci. Pokud budete bydlet u ubytovatele zapojeného do systému Harrachov card, můžete brožurku s přehledem vycházek s naučných stezek dostat v tištěné verzi zdarma.

Harrachov – perla krkonoš – šestijazyčná mutace
skládacích letáků o atraktivitách Harrachova a okolí, v jazycích – češtině, němčině, polštině, angličtině, holandštině a ruštině.

Turistické noviny –Harrachovská sezóna –„novinová“ tiskovina s mapou a kalendářem akcí i stručnými tipy aktivit při pobytu v Harrachově (tříjazyčná verze čeština, němčina, polština).

Katalog Krakonošův ráj,
luxusněji pojatá barevnáprezentace města s krátkými texty (v češtině, němčině, polštině, angličtině, holandštině a ruštině) a mnoha atraktivními fotografiemi, lákajícími k návštěvě, včetně pohledové mapy Krkonoš.

Zajímavá místa v Harrachově – barevná brožura ve formátu
A4 obsahující stručný popis nejzajímavějších míst v Harrachově včetně kontaktů a odkazů na ně, s vyznačením v mapě.

Tipy na výlety – letní aktivity – barevná brožura ve formátu
A4 obsahující tipy na turistické a sportovní atraktivity, vyznačené trasy pro pěší a cykloturistiku v Harrachově a jeho blízkém okolí v letní sezóně.

Aktivně v Harrachově – zima
barevná brožura ve formátu A4 obsahující informace o sportovním vyžití v zimní sezóně, vyznačené trasy pro běžkaře v Harrachově a jeho blízkém okolí.

 

Smyslem této cílené propagace a marketingových aktivit je zvýšit návštěvnost města Harrachova, více a lépe využít celoroční sezónu (tedy nejen zimní období) a ve svém důsledku tak nezanedbatelně přispět k trvale udržitelnému rozvoji města i regionu.

Tento materiál byl vydán v rámci projektu Rozvoj marketingu a P. R. cestovního ruchu města Harrachova. Projekt byl spolufinancován Evropskou unií z Evropského fondu pro regionání rozvoj.